Bejba

Kaj je zdaj to
a kej žural bomo,
al bomo sam stal
in po kotih kozlal, yo

yo, yo

tam sm te vidu,
naslonjeno na zidu,
si se smejala,
vmes k si kozlala,

yo, yeah, madafaka, yo

kaj bi ti delal,
ej stara, kok bi te zdelal,
sam kurc ko je hotela,
ta usoda brez dela,
da so starci ostal brez gnara,
ker sem hotu divx plejer, budala,
pa je fotr dal sicer,
zdej sem pa tlele ko en blefer,
k te ne morm domov pelat,
k sta še mama pa fotr pa tamau br't doma ...

yo yo

rekla si da me boš,
kar u parku sred rož,
ker sem tolk kul da peče,
pa da se mi kej ne zareče,
sej boš misl'la da je kej narobe z mano,
če morm svoje babe skrivat pred mamo.

yo, yo, yeah, madafaka, yeah

babe skrivat pred mamo! yo, yo
babe skrivat pred mamo!

(žiki-žiki-žiki-žiki)
pred mamo!

yeah, niger!

(Zapisal Božidar v imenu reperja MC Vencl Vencl)

Ni komentarjev:

Objavite komentar