Geneza - Bog se odloči pokončati hudobno človeštvo

(Gen 6:5-8) Gospod pa je imel slab dan, ker je bil v depresiji zaradi vsega tega žuranja in ecstasyjev, zato je vsepovsod videl samo še to, da na zemlji narašča človekova hudobija in da je vse mišljenje in hotenje njegovega srca ves dan le hudobno. Gospodu, ki se je čez noč prelevil iz hudega žurerja v nekoga, ki bo spremenil svoja pota je bilo žal, da je v svoji žurerski razposajenosti naredil človeka na zemlji, in bil je žalosten v svojem srcu. Rekel je: "Izbrisal bom človeka, ki sem ga ustvaril, s površja zemlje, ljudi in govedino in perutnino, laznino in ptice neba, kajti žal mi je, da sem jih naredil, žal mi je, žal mi je, žal mi je! Le zakaj sem jih ustvaril? Butec! Butec! Butec! A mi je bilo treba tega? Jaz sem samo hotel, da bi me imel kdo rad!" Noe pa je slišal boga in se podelal v hlače od strahu in dejal Gospodu: "saj te imam jaz rad, ne no cmizdrit," in našel milost v Gospodovih očeh.

(Gen 6:9-13) To je Noetov rodovnik. Že res, da je bil že enkrat omenjen, ampak avtor svetega pisma je prepričan, da je bralec idiot in da bo bolje, če se zapiše še enkrat. Noe je bil preračunljiv mož, neoporečen sredi svojega rodu. Noe je lezel v rit Bogu. Noetu so se rodili trije sinovi: Žak, Pak in Mak. Tako, zdaj si bo pa bralec menda le zapomnil to komplicirano družinsko drevo! Zemlja pa je bila vedno bolj sprijena pred Bogom in polna nasilja. Bog je pogledal na zemljo in glej, bila je pokvarjena; vse meso je spridilo svojo pot na zemlji. Bog je mastno zaklel in obtoževal je vse ostale, da so mu drugi krivi. Bog je rekel Noetu: "Sklenil sem, da je prišel konec vsega, čisto vsega, kajti napolnili so zemljo z nasiljem, zato, glej, jih bom uničil z zemljo vred, pa naj grejo vsi skup u tri," in je rekel nekaj čisto nič svetega.

Ni komentarjev:

Objavite komentar